fredag, juni 19, 2009

Midsommarafton!

Vill önska en trevlig midsommar till er alla läsare! Har redan fått massor av hälsningar från er, hoppas jag hinner hälsa tillbaka till alla! Den översta bilden tog jag för några veckor sedan, nu är pelargonen redan mycket större och har fler blommor. Fatet hittade jag i Hildas stuga redan förra sommaren, det har fått stå som prydnad.

På min shoppingtur här om dagen köpte jag rea-handdukar till lilla toan, föll för dom direkt, tyckte dom hade så pigga sommarfärger. Det lilla turkosa fatet har jag för länge sedan fått i present, i det brukar jag lägga ifrån mig smycken. När jag kommit hem med handdukarna bara tyckte jag att dom påminde så väldigt om någonting...? Till sist kom jag på vad det var, nämligen just det här emaljfatet. Dom har ju båda exakt samma färger! Nu får jag nog lov att ställa in fatet på toan istället, haha!
Ha det bra alla och fortsätt vara med i min lilla utlottning!

7 kommentarer:

alegni sa...

hildas stuga verkar vara en riktig skattkammare!
handdukarna har så läckra färger. tror nästan jag måste köpa hem några jag med ;)
glad midsommar - igen!
kram

mitt skärgårdsliv sa...

Önskar även dig en riktigt trevlig midsommarhelg!!

Signe 1 sa...

Hoppas du har haft en kanonmidsommar!! Kramis Sofia

Livingroom sa...

Så fina färger de har. Piffar fint upp i badrummet. Midsommarafton firades i regn och rusk men idag ser det ut att bli uppehåll, ingen sol men dock,
Ha en fin fortsättning på helgen.
-Lotta

Unknown sa...

I love your pretty pink geraniums in their zinc pot!
Thanks for visiting my blog Ann-Christine and I hope you have a great weekend!

Ann-Lis sa...

Hej!
Oj så söta saker du lottar ut. Dem vill jag gärna vinna :). Hoppas ni har en skön midsommar. Lite trist att solen inte tittar fram. Är hastigt in på datorn nu, har gett katten och kaninen mat. Ska ner tillbaka till villan. Sköt om er alla så får vi hoppas att vi ses snart!

Bella sa...

Hoppas du haft en riktigt bra midsommarhelg!!

Kramar Bella