torsdag, juni 18, 2009

"There's no place like home"

Klicka för större bild!

Hej där, alla StrandviksVillans vänner! Nu vill jag belöna er för att ni troget tittar in här! Helst skulle jag ge var och en av er som jag blivit bekant med via bloggen en gåva, men det är nog omöjligt, tyvärr... Ni är ju så många! Det blev två saker den här gången som ni har chansen att vinna: ett kuddöverdrag som jag sytt själv och textat på "There's no place like home", passar till en innerkudde som är 40x40 cm - den andra vinsten är en vägghängare av märket VillaWeiste. Weiste är ett finländskt företag som främst tillverkar julprydnader, men även saker som tex Coins-lådan jag nyligen visade och stationsklockan i köket. Tyvärr syns inte de nya produkterna på deras hemsida.

Som vanligt är allt du behöver göra att lämna en kommentar på det här inlägget. Alla kan delta, även du som inte har blogg, lämna i så fall ett signum så jag kan hålla skillnad på deltagarna. Jag kräver inte att man länkar om utlottningen, eftersom jag inte brukar göra det själv, men om du vill tipsa andra om min blogg så går det förstås bra :) Utlottningen avslutas på tisdag 23.6 vid midnatt.

Lycka till allihopa!

116 kommentarer:

Anonym sa...

Jag deltager gärna i utlottningen.
Trevlig midsommar till er i strandviksvillan från oss i mässliden

Kajsa sa...

Jag vill oxå delta o vinna..hihi!! Ha en skön midsommar med familjen!

Cc sa...

Självklart vill jag vara med och vinna. Trevlig midsommar på er. Kram (jag länkar)

Annika sa...

Deltar gärna i utlottningen om dessa fina saker :)

Anonym sa...

Hej!deltar gärna i utlottningen .jag besöker denna blogg ofta men har ännu ingen egen blogg.trevlig midsommar.hälsningar från Larsmo.

Evas Bloppis sa...

Jag vill gärna prova lyckan hos dig .Länkar gärna på min sida
Ha en jättefin Midsommar

Kram Ewa

Maj-Len sa...

Klart att jag också vill vara med i tävlingen om de fina vinsterna.
Ha en skön midsommar!

Anonym sa...

Klart man vill vara med i utlottning av de där fina sakerna! Trevlig midsommar!
Anna "utan blogg"

Anonym sa...

Hej!
jag deltar så gärna i din utlottning. Läser din blogg regelbundet. Ha en riktigt skön midsommar.
Hälsningar Jenny från K

Anki sa...

Hej!
Jag vill oxå gärna vara med i utlottningen :)
Läser din blogg varje dag....

vform sa...

Tack för hälsningen!
Skön Midsommar ti er också!
Vill vara med i utlottningen...

Hälsn. Vi i Nörrmelande

Johanna sa...

Wow, vilket fint kuddöverdrag!! Vill ju förstås gärna delta i utlottningen:o)

Glad midsommar till hela familjen från oss tre!

klipposfia sa...

Å jag som fick en överlopps kudde idag....det skulle ju passa perfekt:) Alltid roligt att kika in på din blogg:) = deltar gärna! Ha en riktigt skön midsommar!!!

Agnes sa...

Såklart att jag vill vara med och tävla...trevlig midsommar...

Jenny sa...

Hej Ann-Christine!
Vad kul med en tävling!
Jag är gärna med o länkar från mig:)

Ha en riktigt sköön midsommar!

Kram Jenny

Anonym sa...

Jag vill också va me och tävla! En till trogen läsare (som du vet!) men som allt för sällan komenterat dina inlägg... Ha en skön midsommar med familjen så ska vi ta nya tag med "byssase" igen!

J.S

Jenny S sa...

Hej!
Och trevlig midsommar! Deltar gärna i din utlottning!

Anonym sa...

Hej!Läser din blogg dagligen och tycker om att få tips och ideer! Jättefina vinster har du och vi vinner gärna :o) Ha en fin midsommar, Anna & Lilla Emma

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
alegni sa...

det var tammejtusan den finaste kudden jag sett på länge! den vill jag absolut vinna. du kan väl radera alla andra kommentarer här ;)
jag hoppas ni får en riktigt mysig midsommar! vi ska bjuda mamma o pappa på mat imorgon, men längre än så har vi inte fastslagit något.
kram!

alegni sa...

ps. läste på weistes hemsida att det är 189 dagar till jul... :)

Galleri MochB sa...

Jag vill gärna vinna den fina kudden :O) Ha en trevlig skön midsommar! Åtminstone nu lyser solen så vackert här på terrassen...

Sublim design och Blossom kitchen sa...

vad kul att få vara med på utlottningen!
trevlig midsommar!
kram/S

Peetu-76 sa...

Oj så härliga priser o sen ännu en vink om Weiste.. ja visste inte att de gör annat än julprydnader! :)
Glad midsommar!!!

Anonym sa...

Jag vill också prova tävlingen. Fin blogg. Glad midsommar. Nina H

Anonym sa...

Jag vill oxå va me! Skulle passa jättebra med nåt fint till huset som faktiskt ser ut att bli klart nån gång nu :)

Ann-Sofi

Hem och Harmoni Marie sa...

Va kul med en utlottning! Och fina priser har du...:)

Jag är gärna med och hoppas på tur.

Tack snälla för din kommentar om min lilla tavla, jag blev verkligen glad.

Ha en underbar Midsommar, kram Marie

Vekarus sa...

Jag minns inte om jag har tidigare frågat också från dig om det är OK att kommentera på finska. Är det, det är nämligen mycket lättare?

Jag vill gärna vara med.

Trevlig Midsommar!

Johanna sa...

Jag är också gärna med :-)

En skön midsommar åt dig och familjen!
Kram Johanna

Ivars sa...

Jag vill jättegärna vara med i din utlottning! o vilka fina vinster sen...
GLAD MIDSOMMAR! :)

EN INREDOHOLIC sa...

Klart jag vill vara med :)
Önskar dig en härlig midsommar! Med massor med jordgubbar, sill nubbe och solsken! KRAM Jannice

Älskade pion sa...

Jag deltar gärna i din fina utlottning.Vad duktig du är på att fixa fina kuddfodral.Vad bra att det var ok att jag skickar dig pengar efter midsommar,ha nu en riktigt trevlig midsommar. Kramar Ulrika

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

sååå kul..jag vill så klaer vara med!!!

~~♥ TREVLIG MIDSOMMAR♥~~
& massor av kramar
önskar
~~♥Mamma Millan♥~~
~~~¨♥♥♥¨~~~

Anonym sa...

Jag deltar såklart!Vilka fina pris!

Ha en trevlig midsommar!
Kramar från V.V med familj

Sanna sa...

Jag vill också delta.Vilka fina vinster du har!
Glad midsommar!
kram
Sanna

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jättefina utlottningspriser!

Självklart vill även jag vara med i utlottningen.

Glad midsommar till dig och din familj!

Livet på Sjögård sa...

Ja sku komma för att önska dej en glad midsommar... men kommer jätte gärna med i tävlingen också, så räkna mej med :)

Unknown sa...

Oj va kul med en midsommar tävling. Det behövs verkligen för att pigga upp en i detta usla väder. Nu får jag hålla tummarna för att jag vinner denna gång ;)

Kramis,

Liljas Corner sa...

Vilka fina priser, speciellt kudden då du har lagat den själv! Jag är naturligtvis med! :)

Ses på sönda! Jag måste hinna städa i nåt skede... ;)

alegni sa...

nä, det var faktiskt inte det där fatet. det där hör till mommos o moffas bröllopsservis från 1932 :)
ha det gott, hoppas lille a. mår bättre!
kram!

En salig blandning sa...

Jamen, visst vill jag ju också vara med! Hoppas på god tur nu:)

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram

Cia sa...

Cia är jätte intresserad av tävlingen då jag har tipsat henne! (vi firar midsommarafton i Vikby :) )

/Nina

Cia sa...

Cia va de ju ;)

Signe 1 sa...

Klart jag är med i din tävling vännen!! Du är såå duktig så detta vill jag inte missa:-)) Kramis Sofia

ANNIKA sa...

Jag vill va med och tävla om dina fina vinster. Hoppas att just jag har tur....
gustafsson.57@hotmail.com

evamar - tävlingsblogg sa...

Du är så händig och jag är så avundsjuk... Kanske jag skulle lyckas med att texta på ett kuddfodral med hjölp av din beskrivning. Jag ska i alla fall försöka mig på ett örngott till att börja med, men självklart vill jag gärna vinna också!

Jag har länkat i min tävlingsblogg. Tycker att det är kul att genom tävlingar tipsa mina läsare om nya roliga bloggar:

http://evamar.blogg.se/2009/june/kuddoverdrag-hangare-23-juni.html

Vitt o Vältummat sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning. Jag brukar länka så jag gör det nu också
Kram/Åsa

Sugar and Spice sa...

Det är klart att jag vill vara med och tävla om de fina sakerna. Jag har länkat här: http://sugar-sugarandspice.blogspot.com/

ååååååååå sa...

Hej!! Halkade in här..och vill oxå gärna vara med!
Trevlig midsommar! // Verra
Länkar från mig!

Amanda sa...

Vilken underbart fin blogg. Och utlottning! Jag ska erkänna att jag aldrig förut varit in här men nu tänker jag läsa ikapp och definitivt följa dig även hädanefter.

Jag vill gärna vara med i utlottningen också. Länkar på min tävlingsblogg.
Glad mmidsommar!
Kram

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Ha en fortsatt härlig midsommarhelg!

Tea Lady sa...

Hej!
Vad roligt och vilka fina saker! Jag länkar i min blogg.

Fortsatt trevlig midsommar!

Kram,
Lena

Anonym sa...

Jag vill gärna delta i tävlingen!
Kuddfodralet var så snyggt - och så sant!
Jag har ingen egen blogg, men min mail är santtu_nyberg@hotmail.com.

Warglycke sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.

Millas hem sa...

Hej!

Jag är gärna med utlottningen hos dig!
Lägger in en bild om det hos mig!

Kram Camilla

Millas hem sa...

Bara jag igen!

Lånade bilden också, hoppas det är ok!

C

lenamarb sa...

Hej !

Jag vill gärna vara med i din fina tävling :)

MVH
lenamarb[at]gmail.com

LindaH sa...

fin blogg du har! är gjärna med i utlottningen. riktigt fina priser båda 2.

suss sa...

Jag är gärna med och tävlar. Priserna är jättefina, så jag hoppas jag har tur... = )

Ulrika sa...

Jag vill också delta :) Länkar från min blogg!

Kram ,Ulrika

anneli(pesa)persson sa...

självklart vill jag vara med ....första gängen jag tittar in till dig men jag återkommer såklart.hälsningar från ett regnigt dalarna .sverige

Made in Persbo...Carina sa...

Tack för din rara hälsning inne hos mig. Hoppas din midsommarafton var härlig!
Jag vill gärna var med och delta i tävlingen

Kram, Carina

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är med och tävlar, jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/june/kuddoverdrag-och-hangare.html

info@annakarlsson.se

sandra sa...

Hej vill gärna vara med och tävla om de fina sakerna! Passar bra i mitt hem! mvh Sandra
http://familjencirkus.blogg.se/

Erika sa...

Jag vill vinna

Vilja sa...

Åh så fint! Självklart vill jag vara med och testa lyckan! :) Brukar inte ha turen på min sida, men är man inte med har man ju ingen chans.

Håller tummarna nu!
Kudden var ju bara för rar!
Skulle passa perfekt i min nya soffa :)

Anita sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om de finfina priserna!

anonitota@comhem.se

Ida sa...

Hejsan! Tänk att jag hittade hit till din fina blogg och så upptäcker jag en tävling. Jag vill gärna vara med i utlottningen.

Ha det så gott.
Kram Ida

Vardagstugg sa...

Självklart är jag med i tävlingen! Fina saker!

Annelie

Anonym sa...

Hoppas du haft en trevlig midsommar! :)
Jag vill gärna vara med i din utlottning. Fina priser!
(Har ingen blogg för tillfället.)
Nina-Christin

Malin - I min trädgård sa...

Såklart vill jag vara med i din utlottning! Tänk att du sytt överdraget själv! *impad*.

Ha en bra dag!

Kram M

Home By Virginia sa...

Heisann :)

Jeg blir gjerne med og linker på min blogg...

*--- Klem ---*

Carolina sa...

Vilka vackra ting du lottar ut - vill gärna vara med och tävla! :)

Eva Linnea sa...

Hejsan "Strandviksvillan"! Klart jag vill vara med i din utlottning. Har kommit lite efter med blogg-turerna ute bland alla härliga bloggar, och missat en del.
STOR kram från Eva Linnea

Fairy sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar jag med. :)
Ha det bra!

ANNAANNA sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har, jag kommer garanterat tillbaka hit och hälsar på.

Å så vill jag givetvis vara med i din tävling. Jag har skriviet ett inlägg i min blogg, använt din bild och länkat hit.

http://wonderings.blogg.se/2009/june/vinn-kuddoverdrag-samt-krok.html

Önskar dej en härlig fortsättning på sommaren.

MVH/ANNA

Lyktor och Tyg sa...

Hej jag vill så klart gärna var med.
Kram Kristina

Ciz sa...

Oj vad många som deltar, men jag hoppas på turen i alla fall så jag är gärna med :)

Äppel Päppel sa...

Åh, vilka fina priser! Vill gärna vara med i utlottningen! Vad fint kuddöverdrag du sytt!

Länkar hos mig!

/Lina

www.minasmarum.blogspot.com

Maria sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar hos dig=)

Amanda sa...

Jag är gärna med och tävlar :)

romin0@hotmail.com

Jessica sa...

Är gärna med och deltar i utlottningen. Jag håller mina tummar och hoppas speciellt på kuddöverdraget. Så jättefint, jag som älskar stjärnor!

Hoppas ni haft en fin fin midsommar och att lillebror kryar på sig snart.

/Jessica

Anonym sa...

Hej! Kul med en tävling, hoppas på turen. Ha det bra!

HP

loffe_5@hotmail.com

L-M sa...

Vill gärna vara med och delta i tävlingen. :)

All Ting sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen av dessa fina saker.
Ha det så bra, kramiz/Marie

Unknown sa...

Klart jag vill vara med på denna underbara tävling, dessvärre kan jag inte länka dig då det är någon tekniskt fel på min sida...phu så trött jag blir när tekniken krånglar, men jag håller mina tummar för en lott! Kram Petra

Fröken Eko sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Länkar till din tävling från min blogg också.

Hoppas ni har haft en bra midsommar!

Häls. F

Therese sa...

Vilka underbara vinster, särskilt den vackra kudden du sytt, men kroken var även den otroligt näpen. Jag håller tummar och tår att lyckan skall vandra min väg. Kram kram

Erica sa...

Jag är gärna med och tävlar! glad sommar

Anonym sa...

Jag är gärna med i din utlottning ! Så fina vinster ju ! Både kudden och kroken är verkligen jättefina. Vilka härliga sommarhanddukar du har hittat ! Ha en underbar sommar ! Mvh Pernilla ia_pernilla@hotmail.com

Familjen Kaos sa...

Kniper en lott

Husbysjutolfts sa...

Klart jag vill vara med och tävla. Kikar troget in till dig varje dag, även om jag är dålig på att lämna kommentarer jämt.

Fina vinster.

Ha en bra dag.

C

Villa nöystu sa...

Vilka jättefina vinster, jag vill gärna vara med och tävla. Nu ska jag hålla tummarna stenhårt det närmsta dygnet.
Ha det bra,
kram Petra

Linda sa...

Hej...
Jag vill jätte gärna vara med och tävla =) Har skrivit ett inlägg i min blogg och länkat till dig...
Ha en underbar dag...

VITA NYANSER sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling! Så fina saker och bilder!

Kram L-L

Anonym sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävla om de söta sakerna :-) Har ingen blogg så jag kan inte länka. Har dock tipsat ett par kompisar..Kanske inte så smart för då är det ju mindre chans att jag vinner..haha!

Ha en skön dag!

Mvh Miso

miso.sellem@live.se

Helena sa...

Jag vill gärna vara med och prova min lycka om de fina priserna! Kram Helena

Elin sa...

Vilka mysiga! Jag ger mig in i detta och provar lyckan!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

hei :) så fine premier :) eg vil vere med å delta :)

Klem M :)

Maria sa...

Vilka fina priser! Jag vill gärna vara med och tävla!

Märta sa...

Vill gärna vara med och tävla om så fina vinster! Ha det så gott! Märta

Unknown sa...

Jag vill sååååå gärna vinna... det hade piggat upp mig ofantligt! hoppas på tur :)

Hjärtat Mitt sa...

Oj, vilken tur att det inte var för sent :)
Jag vill gärna vara med och försöka vinna dina fina priser.

Kram Mari

Jennyshemochharmoni sa...

Å vad skoj med tävling! Vill gärna vara med :) KRAM!!

Backstitch sa...

Hejsan

Det var nog inte jag i alla fall som hälsade på dig på jobb, fast visst skulle det ha varit kul!
Skulle gärna delta i tävlingen och hoppas att även jag ryms med.
Bättre sent än aldrig. Blir väl nummer 105 som kommenterar så nu får man verkligen hoppas på turen.
Kram Moster

Maria sa...

Jippii, hann också vara med i utlottningen :O) Hoppas såklart att turen är på min sida ikväll!!

LouiseL sa...

vilka fina vinster! kudden är jättefn och dess text stämmer verkligen! en hängare hade ju varit super alla mina saker tenderar att ligga på golvet
jag är absolut med! :)

kram louiseL

Monica sa...

Hejsan!
Jag är en av dina trogna läsare. Du har så underbart vackra bilder i din blogg att det alltid är lika avstressande att titta in.
Ser att jag ännu hinner delta i din tävling, så nu får jag väl hoppas att turen ska vara på min sida!
Hälsningar Monica

ett hörn av rymden sa...

hittade hit via länkar, kommer nog att besöka din blogg fler gånger.=)

Jenny sa...

Jag e med och tävlar!
Kika in hos mig om du har lust, har också en tävling just nu.
Kram Jenny

lolla sa...

hejsan
sent ute är jag, men glad att jag upptäckte denna tävling...
med så fina vinster.
kram lolla
länkar i min blogg

Anne Siltala sa...

Jag vill oxå vara med och tävla... En härlig sommar till er alla i Strandviksvillan... Kram i sommarkvällen :O)

Lenna sa...

Hej
Wow vilken fin sida du har. Jag vill gärna vara med om utlottning av fina prylar från dej!
Klart jag tipsar om det här stället. Ha det gott i sommarvärmen

Mollymera sa...

Jag passar oxå på att vara med, det var i sista stund, phu!!
Trevlig sommar!!
Christina

pysseltanten sa...

Vill såklart va med o tävla om de fiiina priserna!
Kraamizar Git

Mollymera sa...

Åh nej, var det finsk tid? Min klocka som var 23.15 svenst tid.
Ja, ja, så är det ibland!!
Kram Christina i Sverige