måndag, juni 22, 2009

Överraskad!


Tillbaka till vardagen och jobbet igen... Just nu har jag lite blandade känslor om mitt bloggande - igen. Aldrig hade jag kunnat ana att över hundra personer (exakt nu 101 kommentarer, men vissa är dubbla och räknas inte med) skulle delta i min lilla utlottning!?! Helt galet ju! Dessutom blev jag ikväll överraskad på jobbet av en helt okänd kund som plötsligt sa:
"Jaha, kanske det är du som är StrandviksVillan?"
*Gulp!* Om jag ändå bara haft tid och möjlighet så hade jag velat fråga:
"Vem är du då, berätta om dig själv, och vad är det som gör att du läser min blogg? Har du kanske en egen också?" Om du känner dig träffad så kan du väl skriva en liten kommentar eller maila mig ;) Hur som helst, jag tror ju inte personen skulle nämnt min blogg om hon inte gillat den och jag lämnade med ett stort leende på läpparna efteråt :)
Jag har försökt att kika runt hos alla som deltar i utlottningen, men nu känner jag att jag inte hinner med riktigt längre, det har blivit så många redan! Ska ändå fortsätta lite till... och ni har drygt ett dygn på er ännu att delta här! Stort lycka till allihopa!



Dagens bilder tillägnar jag min "nyfunna" vän Ingela som idag fick ett sorgligt besked...

12 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hellojsan...ville säga
Ha en härlig vecka!!!
~♥ Kramar Millan ♥~

alegni sa...

tack, snälla du, jag blir så tacksam o rörd ända in i hjärtat.

visst är det lite kusligt när helt obekanta människor vet vem man är o hur man har det hemma hos sig...

din återgång till jobbet var visst det som behövdes för att sommaren skulle komma på riktigt ;)
hoppas du hinner njuta av det varma vädret mellan jobbpassen!

kram!

Jennyshemochharmoni sa...

Det kan verkligen kännas lite läskigt när man upplever en sån sak! Det är då man inser att många läser det man skriver. Jag tror som du säger att den som gissat sig till att du är du gillar din blogg jättemycket! Ha en toppenbra vecka! KRAM

Lilla huset på prärien sa...

Hej Ann-Christine!

Bara sug åt dig av allt beröm och njut - det är du värd. Din blogg är jättemysig. Kul att en kund kände igen dig! Hur gick det till? Har hon sett dig på foto eller?

Ha en riktigt skön vecka!

Kram Jenny

Unknown sa...

Sommaren är här! Borde kanske döpa om midsommar till "sommarbörjan" eller nåt. Försök njuta av sommaren fastän du är på jobb.

Kramis,

Sanna sa...

Oj så många som deltagit i din utlottning!Men du har ju en härlig blogg och vinsterna är ju så fina också. :)
Just nu är det ganska lugnt på sommaren så jag hinner (och får tom :) läsa bloggar på arbetstid. Ska ta o uppdatera min egen blogg kvällstid någon dag fast nu har det nog blivit att vara ute så mycket som möjligt på kvällen istället. :)
Ha en bra dag!
kram,Sanna

Anonym sa...

Hej du har en jättefin blogg och sygga foton.
Vilken härlig dag:) måste gå ut på terassen och njuta före jobb.
Hälsningar från JSB

Eva Linnea sa...

Utlottningar & tävlingar "drar" ju alltid mycket kommentarer. Det finns visst vissa som på något sätt kan "scanna" dessa ord (enligt Flisan). Jag fick själv den känslan när jag hade min utlottning insmugen långt, långt in i min text. Flisan stavade utlottning/tävling medvetet fel för att förvilla dessa kommenterare.
Sköt om dig! Även om din ledighet är slut så är det ju som om dygnet har fler timmar så här på sommaren när det är ljust (nästan) dygnet runt. Man hinner att njuta också.
Kram Eva Linnea

Elin sa...

Tack tack!
Detsamma! =)
Ska njuta av solen så gott det bara gr nu,vem vet hur länge den varar ;)

Må gott!

Vackrare vardag sa...

Förstår dig precis! Därför klarade jag inte heller av att köra med mitt "allt-i-ett", som jag hade tänkt, utan återgick till den gamla goda. Speciellt eftersom den varit med i ngn dagstidning här och typ "alla" sett det. Kändes inte bra helt enkelt! Samtidigt vet man ju förstås inte vem som läser och så... tudelat, ja verkligen! Men din blogg är så fin och underbar, så den ska du vara stolt över!

Ha en fortsatt bra vecka!

Anonym sa...

Ja du är nog lite av en kändisbloggare här i vår lilla stad. Brukar köra om ert hus på väg till jobbet men nu börjar ni vara så "inväxta" att ni inte syns mer från vägen :P. Men ja tycker du ska ta åt dig av berömmet du får, det är ju därför så många läsare återkommer (inklusive jag själv)

Ha en fortsatt fin sommar!
//anna

Husbysjutolfts sa...

VEm vann!!??

Ha en bra dag?

KRAm