torsdag, december 22, 2011

Inspiration vita julhem

Hallå där allihopa! Den senaste veckan har gått i ett flygande fläng, så jag har inte hunnit varken fotografera eller göra inlägg. Nu är det bara ett kvällspass kvar att jobba - sen är det julafton!  Nu i kväll har vi städat huset, hela familjen, så vi får ta sovmorgon imorgon nu när barnen har jullov, härligt! I brist på egna bilder så vill jag visa er några favoriter som jag hämtat från nätet. De två första från Lantliv och de två senare från Livet på landet. Se och njut!






17 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Ja, tänk, plötsligt var det dags för jul igen! I år har jag inte förberett så mycket, jag tänkte försöka att bara vänta in julen lugnt!
Den där fönsterbänksbilden är ju bara för underbar!
En riktigt god jul till dig :-)

Linda sa...

Oj så vackra bilder!
Ja, julen närmar sig, inte länge kvar nu! :)

Kram Linda

Sabelhagens Olivlund sa...

Japp, 1 jobbdag kvar sedan en veckas njutfull ledighet.
Tack för fina inspirationsbilder. Visade sambon den underbara bilden med soffan/bänken vid fönstret. Vill ha!!!!
Kram

En vacker vardag sa...

Väntar ivrigt på foton på nyheten i köket, men dehär bilderna är fina att titta på i väntan på dem :-)

Skönt med jullov för barnen. Ha en bra sista jobbdag, sen är det bara att njuta! Kramar

A House With A View sa...

Heeeeeeeeelt ljuvlig inspiration!!! Tack snälla!!!!

Stooooooooooor God Jul-kraaaaaam aka

alegni sa...

tänk om man hade det så där ljust och fint hemma!
hoppas sista pre-xmasarbetsdagen gick bra och att du nu kan pusta ut och bara njuta.
kramis

Nicole sa...

Skönt, skönt då allt lugnar ner sig och det blir lediga dagar med familjen. Önskar dig och din familj en underbar julhelg!

Kram, Nicole

Käranån sa...

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul!

Livingroom sa...

God Jul och ett fint nytt år till dej och din familj. Kram!

Monica sa...

God Jul Ann-Christine

önskar Monica

Livet på Vestergård sa...

Fina inspirationsbilder.
Önskar dig och din familj en riktigt Fridfull julhelg!
Kram Kicki

lyckobo sa...

Härliga inspisbilder!!! Gillar mest den andra från hallen/kvisten!

Ha en riktigt stämningsfull Jul!!!

Liljas Corner sa...

1. Ååh, vill ju ha såna hjortar! Och ljusstakar...
2. Ååh, som vår bänk! Varför har vi inte ett sånt fönster?
3. Ååh, sådär vill jag ha det vid spisen. Mysigt!
4. Ååh, va vackert på sideboarden, vill ha så :)

Vackert alltså! Tack för den inspirationen och god jul! Vi ses ikväll!

Ps: det var skumt att det står tisdag ovanför mitt inlägg... Jag laddade upp bilderna då, men publicerade natten till torsdag. Hmm...

Gugis Pärlor sa...

God Jul till dig och din familj!

Julkram Gugi

Caroline sa...

Hej!
Tack för din hälsning inne hos mig!!!
Ja d kanske var Borrelia din tjej hade med då? Men hon mår bra idag?
Ja d är tufft o se sina barn sjuka utan att ngn hjälper en/tror på en... :-(
Önskar dig en God Fortsättning!
Underbara bilder och härlig julstämning i din blogg, ska kika vidare :-)
kram caroline

Moster och jag sa...

Önskar dig en riktigt fin fortsättning på julhelgen. Och håller tummarna att allt går bra på er resa i mellandagarna. kram Maj-Gun!

Nilla Q sa...

Önskar dig en god fortsättning på julen!

Kram Pernilla