fredag, augusti 10, 2012

Plockat blommor...



Bara för skojs skull så kollade jag och det här blir inlägg nummer nitton på raken med blomsterbilder... :) På klaffskåpet har hela sommaren stått någon sorts blommor från trädgården. Hoppas det ännu länge finns något att plocka in och ha i en vas. Börjar bli lite sugen på en förändring i vardagsrummet, men åtminstone så länge jag har semester ska jag (försöka) låta bli att "höstboa".



På tal om semester så kommer nu mannen att få ledigt från och med nästa vecka! Förhoppningsvis ska vi då med gemensamma krafter få en del halvfärdiga projekt avslutade här hemma. Denna sista sommarlovshelg ska vi låna husbil och åka på en liten trip med min bror och svägerska - vart det bär vet vi inte ännu, vi tar det som det kommer :)

Trevlig fredag och veckoslut till er alla!!


11 kommentarer:

alegni sa...

vet du, vardagsrummet är ännu finare i verkligheten än på bilderna!
hoppas ni får en trevlig helgtripp och njut nu när ni får vara lediga båda två, du och älsklingen.
kramis

Lyckoslanten sa...

Visst borde man frossa i och lagra upp sommarblomster på bild nu! Låter spännande med husbilstrippen. Får se vart det bär... ♥

Systrarna Hjertén sa...

Haha, så det kan bli - men det är snyggt! Färska blommor gratis från trädgården är verklig vardagslyx om du frågar mig!

Mvh
Frida

Vecka - Vecka sa...

Vad fint med det lila! Här vågar jag inte ha så mycket blommor.. finns små människor som bara drar ner allt hela tiden.. men kanske högt upp sådär..
Vill du berätta vad det är för mopp du har? Tar gärna emot tips på en lite billigare variant..
Trevlig helg!
Lotta

Anna-Lena sa...

Det kan aldrig bli för mycket blommor. Älskar dina fina bilder!

Liljas Corner sa...

Va fina blåklockor med blommor längs hela stjälken! Dom kan jag ta en tuva av nån gång :) Snyggt har du det, som vanligt!

Nu måste jag packa lite och gå å sova, så jag orkar imorgon! Ses!

Gugis Pärlor sa...

Du är en mästare på att kombinera färger! Tjusigt!

Kram Gugi

Louise sa...

Du har öga för arrangemang!!!

Sabina sa...

Blommor skall man njuta av så länge de finns på sommaren! Hoppas ni får en riktigt trevlig semestertrip och alla projekt genomförda hemma!
Kram Sabina

Älskade pion sa...

Mysigt ni har det.Kom gärna med fler blombilder du det gör ingenting.;))Kram Ulrika

Angie sa...

Hello! Beautiful blog! I am your newest follower from the US~I would love for you to pop over for a visit! Great giveaway on my blog today...
Angie
www.swededreamer.blogspot.com