söndag, juni 10, 2012

Med försiktiga steg...




Just så känns det - efter mitt längsta uppehåll någonsin - som att jag försiktigt skulle smyga mig in här på bloggen igen. Dagarna har bara rullat iväg och vi har haft en hel del projekt på gång här hemma, allt är inte klart ännu heller. I trädgården har jag tillbringat en hel del tid, både med jobb och avkoppling. I går kväll var mannen och jag ute och jobbade till klockan elva, i småregnet under en fantastisk regnbåge. Däremot har jag inte kännt någon lust att fotografera och vad är väl ett inlägg utan foton? Näpp, inte särskilt intressant. Förhoppningsvis kommer jag igen med nya krafter och inspiration så småningom.

På torsdag klockan 18 blir det bloggträff vid butiken Cornelia! Jag borde förstås gjort ett inlägg om detta tidigare och informerat er, men men... Om du är bloggerska och vill hänga med så går det säkert riktigt bra, anmäl dig i så fall till info@cornelia.fi. Jag ser verkligen fram emot träffen, ska bli så kul att träffa alla  - både välbekanta och nya ansikten.


14 kommentarer:

Louise sa...

Du är SÅÅÅ varmt välkommen tillbaka, vi har väntat och saknat dina fina inlägg! :)

Anna-Lena sa...

Roligt att du är tillbaka! Ibland behöver man en paus, så är det bara. :-)

Nilla Q sa...

Ibland måste det bli en paus och just nu är det ju så mycket man ska hinna med. Blir det dessutom så att solen tittar fram vill man ju vara ute, tycker inte man hinner med bloggen på samma sätt den här tiden på året.

Fina bilder!

Kram Pernilla

X sa...

Du bjuder alltid på så vackra bilder... ser fram mot vad du har på gång när tid och lust infinner sig!

Ha det gott vännen/Kram Lussan

Så Vitt Jag Vet sa...

Tjingeling ! Skoj att höra av dej ! Så ni skall oxå ha bloggträff, alltid lika skoj att träffas !
Kraam
Sanne

Lyckoslanten sa...

Den senaste månaden har varit så intensiv och det känns inte som om du har pausat så länge!
Jag hoppas ni får en fin träff! Såklart ville jag vara med, men jag befinner mig på annan plats då. ♥

Sabina sa...

Det är alltid behövligt med en bloggpaus om man känner så (hade ju själv en liiiten paus på 1,5 år!).
Vad härligt med bloggträff på Cornleia- den affären skulle jag själv vilja besöka, men hoppar nog över denhär gången. Hoppas få se bilder från er träff sedan!??
Ha det så trevligt!
Kram Sabina

Sabina sa...

Cornelia alltså! Jag har inte försökt döpa om affären :)

Cattis sa...

Välkommen åter!

Kram Cattis

Liljas Corner sa...

Härligt med ett nytt inlägg! Va fint med getramsen där på klaffbordet. Kanske du planterat såna ute nu?

Kanske bloggträffen ger dig lite ny inspiration! Vi ses :)

alegni sa...

Äntligen ett inlägg här inne! Fast ta ingen träff, jag väntar åtminstone troget även om blogglusten försvinner emellanåt!
Looking forward to Thursday! Kramis

HEMMA sa...

Ibland är det bra med ett litet uppehålla för att fånga inspirationen. Och kan inte annat än hålla med dig att dagarna bara rusar iväg! Det går lite för snabbt tycker man. Ha en trevlig bloggträff! MALIN

Creative Momone sa...

Nog ska vi ju tillåta oss att pausa när det känns så, sen kan man ju känna suget igen. Själv har jag varit långt från bloggvärlden en längre tid, hade ingen inspiration helt enkelt, men nu känner jag att jag kan skriva igen.
Ha det gott i sommarvädret, Nanne

Gardenhouse sa...

Spännande med blogg träff!
Vilket fint namn på butiken :)
Ibland är det skönt med uppehåll till förmån för annat....
Kram Sussi