onsdag, november 02, 2011

Lucky me!

Hejsan hoppsan! Måste bara berätta om ett trevligt meddelande jag fick idag! Jag har vunnit en bloggutlottning hos Vita Villa Vila i samarbete med den supersnygga nätbutiken Perlan Living! Extra trevligt tycker jag det är att vinsten kommer ifrån två bloggerskor, Jessica och Pernilla, som jag har följt länge. Ja, redan innan jag själv började blogga! Vinsten är en artprint från Hagedornhagen och jag har faktiskt önskat mig en sådan sen jag såg dom för första gången. Deras posters är så enkla och stiliga.

   
Bilder lånade från Perlanliving.se

Ojojoj, så svårt att välja! Men jag tror att det lutar åt den översta fjärilen (klicka för att se större bilder). Eller blir det sländan ändå...? Jag får ta och suga lite på karamellen innan jag mailar iväg mitt svar :) Happy, happy, happy - det är jag!

I nästa inlägg kommer mitt bidrag till Fabriken, nämligen Köksfavoriter. Hmmm... får nog ta och redigera bilderna en hel del, det är ju såååå möööörkt och nästan omöjligt att fotografera numera.

6 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Kul med vinst! Men svårt val förstår jag! Jag har också försökt fota köket i flera dagar nu, men usch vad svårt det är. Först lyser morgonsolen in där och ger en massa speglingar och sen är det mitt i allt alldeles för mörkt.

alegni sa...

ohhh, lucky you! du som gillar fjärilar ska nog välja en sådan bild, absolut!
inget beslut om ka:n än. att det kan vara svårt...
kramkram

Anonym sa...

Grattis till vinst!
Vi infar. om en utlottning idag!

Glada hälsningar
VHI

LissenTo sa...

Stort GRATTIS till vinsten, så roligt att få något man längtat efter.

Ha en fin vecka. // Lissen

Lottas Fotografi sa...

Grattis, vilken fin vinst! :)
Kram Lotta

Nette Cecilia sa...

Grattis till din vinst ,trollsländan är nog nr ett hos mig ,kramis Nette