fredag, oktober 08, 2010

Skönt i soffhörnan

Fredag kväll... äntligen! Nu har jag ledig helg och massor planerat - as usual ;) Har inte just fotat nåt den här veckan, men tyckte att jag ville göra ett litet inlägg ikväll ändå och önska er alla ett trevligt veckoslut!

 

Funderade vad jag skulle visa er och så tänkte jag att jag gör ett försök att fota vardagsrummet, som jag tycker är så mysigt just nu. Ni får ursäkta att det inte är så skarpa och fina bilder - jag hade inte tålamod att leta fram stativet... Just nu är det brunt och vitt som dominerar i rummet, med några lila detaljer som inte syns just här.

 
 

Har massvis med idéer hur jag vill ändra om här hemma nu igen! Lite frustrerande bara att inte hinna med riktigt. Det är särskilt en sak jag jättegärna hoppas på att få fixad, min farhåga är bara att föremålet är för stort för att få plats där jag har tänkt... och jag kommer bli sååå besviken isåfall! Nåja, jag kommer säkert på nåt annat kul istället då :D Nu ska jag först göra poppisar som barnen har önskat sig och sen krypa upp i soffan med en fin inredningstidning, med en värmande brasa och tv:n i bakgrunden. Tjingeling kompisar!

14 kommentarer:

Jessica sa...

Hej, å vad det ser mysigt ut!
Visst det är mycket man vill hinna med på helgen...Hoppas det blir fint väder i helgen, det är nog många som har trädgårdsfix på programmet .

Ha det så bra i helgen,
Kram Jessica

Kamomilla sa...

Inte lätt när man vill så mycket på en gång!

himlaverket sa...

Huj, huj känner igen mej. Blir galen på allt som jag vill göra å inte hinner.
Men, jag tycker du kan njuta av tillvaron. Du har det ju väldigt fint, hördudu ;)
Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så mysigt det ser ut, perfekt för lite fredagsro i soffan. :-)

Hoppas du får en riktigt fin helg!

becca sa...

Hejsan!
Vilket mysigt vardagsrum ni har, såg riktigt höst mysigt ut.
Ha en bra helg, kram Rebecca.

En vacker vardag sa...

Det ser väldigt mysigt ut i ert vardagsrum! Härligt med brasa och soffmys också :) Tiden upplever jag också problematisk, men just nu vill jag faktiskt prioritera barnen, så hem och husbygge får faktiskt vänta litet.

Ha en riktigt mysig helg!!

alegni sa...

det ser så hemtrevligt ut hos er. ett riktigt höstbo att mysa i när vinden viner och regnet piskar mot fönstret.
min kompis mia och jag var ute på lite shopping idag. jag hade tänkt besöka säde, men efter att jag inhandlat två par skor i gw gallerian (det andra paret till halva priset) måste jag dra åt svångremmen lite och åka hem ;)
njut av ledigheten! kramis

mitt skärgårdsliv sa...

Ser så mysigt ut! Undras vad du har för stort föremål du ska ha placerat i hemmet :) Ha en trevlig helg!

Louise sa...

samma problem för mycket vilja för litet tid :) Mysigt i vardagsrummet!

Annies Blå sa...

Vilket fint vardagsrum! Det ser så varmt och ombonat ut.
Hoppas du har en bra helg, trots att du har mycket att göra... :).
Kram/Annie

Sofie sa...

Så mysigt du har det i ditt fina vardagsrum!

Fortsatt trevlig helg!

alegni sa...

passade grejen där du hade tänkt placera den?
annars, de där kängorna har dragked också, så man slipper snöra!
skön söndag. kramkram

Gugis Pärlor sa...

Ombonat och fint i ert vardagsrum! Verkligen laddat för en avkopplande stund i soffan ;O)

Kram Gugi

En vacker vardag sa...

Hoppas söndagen har varit bra! Jag har något skojigt åt dig i bloggen :)