måndag, mars 16, 2009

Vita huset



Ännu en måndag, ännu en ny vecka. Vardagen rullar på, som vanligt. Ska jobba några kvällspass nu. På torsdag kväll ska jag besöka en väninna som nyligen har renoverat lite hemma, kanske jag får ta med kameran då? Dåligt med bilder hemma ifrån mig just nu, så jag letade upp några gamla. Har väl inte visat mitt ljushus tidigare, tror jag. Just nu står det på hyllan i köket, men det skulle göra sig bra i dotterns rum också. Ja, det vill säga så fort hon får upp en hylla på sin vägg (nån gång inom de närmaste åren...)
Ha en bra ny vecka alla besökare! Måste också tacka alla er som lämnar hälsningar hos mig med jämna mellanrum; Aj lajk ju!!

22 kommentarer:

Lauras gård sa...

Vilken fin blogg! Jag kommer gärna tillbaka!
Kram Stina

Liljas Corner sa...

Det ser såå mysigt ut i allrummet. Längtar efter min bänk i köket. Tror jag ska härma dej lite :)

Ser lite tomt ut på väggen, kanske du kan ha en tavellist antingen ovanför sängen/soffan eller i hörnet på nåt sätt?

Elin sa...

De vita huset är bara så vackert...
Vilken vacker bild...

Hoppas du får ta lite bilder...
Alltid lika spännande med litet reportage hos någon annan...

Önskar dig trevlig fortsatt vecka
Många kramar
Elin

Nicole sa...

Ojoj, inlägg varje dag! Du har ju hur mycket fint som helst att visa! Ljushuset är fint och lättplacerat, passar nästan i vilket rum som helst.
Måste fnissa lite åt lillebror där i det tidigare inlägg. Vår lillebror är likadan, det är han som är avis på storasyster om hon sitter i mammas famn.

Anonym sa...

Hej!
Tack för senast!Vi hade så trevligt och dessutom fick vi "gala på" med E´s nya singstar!Kul Å va tur att barnen inte ville sjunga så fick vi sjunga själva hela tiden ha,ha =)
Inte för att våra män gilla vår konsert, fastän vi borde få betalt för ett exellent framförande men det bjuder vi på ;)

Ni har det så mysigt hos er,hade ju sett allt fint här på bloggen redan men riktigt mysigt blir det ju "live" me levande ljus osv

F sa nått liknande som A sa,igår när vi koka mat tillsammans F&jag,så sa jag att jag har bästa barnen i världen F&A. -Jo,så har du Pappa också som är ditt barn :)
Han tror även att hans fammo&faffin är mamma&pappa till både mej&H Hmmmm.....
Ha det så bra!
V.V

Backstitch sa...

Jag har nog smygtittat på ditt vita hus på hyllan i köket. Tripple House husen är så fina. Det finns ännu några vita och gråa hus att få från Mosters. Lite reklam passar jag på att göra också:)

alegni sa...

de där vita husen är också urtjusiga!
tack, lajkandet är ömsesidigt :)

Sabina sa...

You´re welcome :)
Fint vitt hus, gillar det nästan bättre än zinkhusen. Åtminstone så måste det passa in var som helst när det är vitt.
Ha en bra vecka!
Kram S.

Hagagård sa...

Hej! Jag har länkat mig fram till dig! Härligt hem & fina bilder..
Ha en bra dag:Helen

Jojo sa...

Hej du!
Tack för tipset, nu har jag också skaffat mig en skylt =)

Snyggt ljushus *blink*

Ha en bra dag!
Kram Jojo

Fågel Blå sa...

Vilken fin blogg, måste verkligen berömma, fina bilder också. Och så har jag lämnat ett avtryck och visat att jag hittat hit ; )

Signe 1 sa...

Oj vilket gulligt vitt hus!! :-) Tack för dina ord hos mig! Gud vad imponerad jag blir att ni har byggt ert hus själva, vad stolta ni måste vara! Ja det ska bli så spännande att snart få flytta in!! Ha en fin kväll, kram Sofia

klipposfia sa...

Ett sånt hus har jag åxå och jag störtgillar det:)....det är faktiskt min man som fått det från sitt jobb (?) Ha en riktigt skön vecka och jobba lugnt!

Sanna sa...

Det vita huset är jättefint!! Jag såg ett likadant som var rosa och jag ångrar nu att jag inte köpte det (kunde ju ha målat det vitt). Ha en bra vecka! kram

Sanna sa...

Ja och det skulle jag ju ännu tillägga att viloplatsen ser verkligen jätte mysig ut!

Lyktor och Tyg sa...

Hej ha en bra arbetsvecka, nu är vi 4 dagar närmare helgen.
kram Kristina

Johanna sa...

Jag har samma ljushus hemma hos oss, gillar det riktigt mycket!
Ha en bra arbetsvecka!

Kram
Johanna

Fröken Fräken sa...

Hoppas att du får en massa idéer och energi under veckan också!
Här hade jag tänkt pyssla vidare, men så fick jag två inredningstidningar med posten idag, så det blir nog soffan istället! ;-)

Sofie sa...

De där husen är för söta! Hade jag inte haft sån platsbrist här hemma skulle jag själv vilja ha något sådant nånstans, har sett att de lyser så fint! Kram, Sofie

Hanna sa...

Mysigt ljuhus du visar!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

alegni sa...

måste bara kommentera ännu att du har så jädrans snygga bilder i din blogg!

Maria sa...

Mysigt hus, passar överallt :O)

Family skylten var ju jätte fin....