måndag, november 24, 2008

Uppdraget färdigställt!


Jag berättade för en tid sedan om att jag fått ett fotouppdrag. Det var ett nystartat bok- och musikförlag som sett mina foton och ville att jag skulle ta julbilder och andra motiv för att tryckas upp som vykort! De behövde också bilder i svartvitt med gammaldags anknytning som skulle användas som illustrationer i en diktbok. Så spännande det var! Men inte helt lätt... särskilt inte att få till julbilder när man inte alls hade nån julstämning. I helgen fick jag hur som helst hem några av de tryckta korten och gissa om det kändes märkligt! Hoppas korten blir sålda nu då... Dom tryckte upp tio olika enkla kort och tre olika vikta kort.





Besök gärna förlagets hemsida för att se resten av korten och där går det även att beställa!

Jag ska också förvarna att jag kanske inte hinner publicera förräns tisdag kväll vem som vinner i utlottningen, eftersom jag har en späckad dag i morgon.

14 kommentarer:

Englagård sa...

Men vilka fina kort, du kan verkligen vara stolt över dig själv.

kram Karina

♥ Fyra årstider sa...

Vad duktig du är vilket spännande uppdrag.
Kram Lotta

Unknown sa...

Oj vad kul : ) Spönnande att se sina egna skapelser på butikshyllan. Onekligen känner man sig stolt. Lycka till : )

Ekebo sa...

Vad roligt. Måste genast gå in och titta lite mera.

Kram

Sanna sa...

Wow vad fint! Vad duktig du är på att fotografera!

Sjöboden sa...

Men GUUUD vad kul och spännande, verkligen grattis och lycka till!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Åh, så fina! Var stolt och sträck lite extra på dig!

Spännande med din tävling...

Lyktor och Tyg sa...

Grattis till så fina kort!
Ska in å kika nu.
kram Kristina

Tulipa sa...

Hej!
Vilket kul och hedrande uppdrag du fick!
Ser jättefint ut! Måste kännas bra!
Kram Tulipa

alegni sa...

wow, grattis till väl utfört uppdrag! korten är jättefina!

Anonym sa...

Wow vad fina! Dom kommer säkert att sälja jättebra! Du får nog vara jättenöjd med uppdraget!

J.S

Anonym sa...

Ååå nu såg jag ju vem som hade startat upp den nya firman! Roligt! Måste gå in en gång till och titta! Hoppas det börjar gå bra för dom!

J.S

Anonym sa...

Jättefina kort!! Du har många talanger som jag inte vetat om;o)

Anonym sa...

Grattis! Vilket kul uppdrag. Jag tror nog inte det blir nåt problem med försäljningen av dedär korten, de var ju hur fina som helst!