torsdag, juni 26, 2008

My White Cottage


Gissa om jag önskar att dessa bilder var från mitt hem... Jag har lånat dom med tillåtelse av Jenny som har det otroligt vackra hemmet och bloggen med namnet MY WHITE COTTAGE. En länk till henne har redan länge funnits här i vänstra kanten, men nu tyckte jag att jag ville presentera henne närmare! Såhär beskriver hon sig själv: "Den vita, lantliga stilen ligger mig närmast om hjärtat men jag är även svag för New England- och kolonialstil. Kryddat med ett litet stänk av Marrakesh! Min favoritfärg är i huvudsak vitaste vitt men jag gillar också milda pasteller." Kan bara hålla med henne, gillar nämligen samma stilar!
Nu tycker jag att ni som inte redan besökt henne ska ta er en titt!

3 kommentarer:

Annika sa...

Ja, det ska jag verkligen göra! Jättefina bilder! Kram

Tjohalia sa...

Vad fint hon har det hemma! Kram Sandra

Camillas nya hem sa...

Ja, visst har hon en underbar blogg! Gillar den jättemycket...

Hoppas du får en trevlig helg!