tisdag, juli 17, 2012

Fjäriln vingad syns i...


Tänk ändå så lycklig man kan bli av ett litet paket - ett paket som helt oväntat plötsligt ligger i postlådan! Skickat av någon "bara för att", men ändå en gåva som passar så mitt i prick. För en tid sedan kom två fjärilar till mig. Den ena satte sig på ett lupinblad och den andra på en ljusstake :) Dom kanske lockades dit av den större fjärilen på tavlan, eller kanske av dom som finns på kuddarna i soffan? Hjärtligt tack, Ingela! Faktum är att jag på sistone inte bara fått ett, utan till och med två överraskningspaket med posten! Ska visa er snart!





7 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Så fina fjärilar! Jag har också lite dille på fjärilar, de är ju så vackra.

Lyckoslanten sa...

Passar fint och det känns ju så mer värdefullt att få en sådan gåva inslagen av omtänksamhet. ♥

Spets och Silver sa...

Åh så fint! Älskar lila!!

Kram
Nette

kwiat79 sa...

Motylki cudne, a ta lawenda... Uwielbiam takie klimaty.

Liljas Corner sa...

Det är så fint där på skåpet.
Haha, då jag såg fjärilarna hos dig tänkte jag att Ingela köpte likadana på Cornelia :)

Sabina sa...

Vilken fin present! Fjärlistavlan gillar jag jättemycket... har beundrat den tidigare!
Kram sabina

alegni sa...

roligt att du gillade fjärilarna. fast det antog jag nog att du skulle göra. :)

nina, fjärilarna som jag köpte på cornelia behöll jag själv. de här är av en annan art. ;)