tisdag, oktober 25, 2011

Mera rotting


Rotting - igen! Jaa, men jag tycker det passar så fint den här tiden på året :) Samma grejer som tidigare, bara på en ny plats. Den stora tidningskorgen fick jag för längesen av en väninna och jag är lika förtjust i den än i dag. Måste bara säga att det här numret av Plaza (10/2011) är mitt bästa tidningsinköp på väldigt länge! Enormt tjockt på över fyrahundra sidor (!) och jag gillade vartenda reportage, ja till och med annonserna var inspirerande. Till vilket pris dessutom! För er som råkar ha numret så kan jag berätta att hemmet på sidan 104 var min största favorit :)


10 kommentarer:

Susanna sa...

Jag har också rottingkorgen från Tiimari. Tyvärr var handtaget lite sönder. Har en liknande från Riviera Maison också som är jättefin! Bra med en tidning man får valuta för pengarna! Sådant gillar man :)
/Susanna

alegni sa...

tidningen fanns inte längre i affären den där dagen du berättade om den, tyvärr.
har precis varit på en timmes stavgångspromenad, så nu känner jag mig duktigare än på länge ;)
skön kväll, kram!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad fint det blev! Och vilken mysig yta ni verkar ha på altanen!!
Jag har också vintrat ute! Så nu hoppas jag blommor ooch buskar överlever!!
Kram!

Lottas Fotografi sa...

Du gör så fina bildcollage.
Rotting är verkligen vackert.
Kram Lotta

Kamomilla sa...

Jag gillade också det där plazanumret! MYCKET inspirerande!!

Livet på Vestergård sa...

Rotting är alltid snyggt!
Nu får jag ångra då att jag inte köpte Plaza när jag stod och höll den i handen. Förresten i går kom dottern hem med en snygg lykta från ditt varuhus och jag får äran att låna den ett tag :)
Kram

Gugis Pärlor sa...

Finns det så tjocka tidningar? Sällan ens böcker är så stora! Den måste jag kolla efter.. Tack för tipset!

Kram Gugi

Vecka - Vecka sa...

Fint är det ju!
Verkar som om man inte får tidningen mera. Men det verkade ju som ett bra köp!

Ha en bra dag!
Lotta

Lyckoslanten sa...

Jag antar att tidningen är svår att få tag på, men dina bilder och allt jag missat är väldigt vackert! ♥

Ulrika sa...

Å va snyggt! Jag diggar rotting ;)