torsdag, juli 15, 2010

And the winner is...

Hurraaa! Jag har vunnit ett Höganäs krus i Jannikes blogg Simplicity!! Hon mailade mig igår kväll och påpekade det, jag hade nämligen inte kollat upp det själv eftersom jag inte trodde att jag skulle vinna heller. Man fick önska sig ett vitt eller svart och jag valde vitt.

Jannikes bild som jag lånat

Lite kul var att vi körde förbi Höganäs på vår resa och igår visade Jannike bilder ifrån Råå, där vi stannade en natt på campingen. Jättefin plats!
Det här var en bra start på dagen :)

14 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis turgumma där:) De är så fina Höganäskrusen!

Ha en bra dag!

kraam Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar!
Jättefina krus, kommer att passa väl hos dig!
Agneta kramar

Livet på Sjögård sa...

Det var ju roligt, grattis :)

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla för din titt och kommentar på min blogg!!!

Grattis till vinsten! Nej, man tror ju aldrig att man ska vinna själv så jag förstår om du blev förvånad. En riktigt fin vinst var det också, kul!

Härliga bilder du visar från er bilsemester. Jag blir så sugen på att bila själv, men det blir nog tyvärr lite jobbigt med sonens åksjuka.

Ha en toppendag!
Kram, Jenny

Liljas Corner sa...

Grattis! Det var ingen dum vinst!

Nu kommer vi! :)

Kajsa sa...

Grattis! Jag gillar oxå Höganässakerna:)

Sanna sa...

Åh vilka fina saker du vunnit!Grattis!
Kram

Lyckoslanten sa...

Grattis! Det var inte alls illa! Passar fint hos dig! :o)

Annies Blå sa...

Grattis :). Jättefina krus!

Limetwig sa...

Stort grattis till dig! Det kommer passa fint hemma hos dig! Ha det bäst! Åse

Galleri Hönshuset sa...

Garttis, så fina dem är =)

Visst är det fint i Höganäs, vi var dit förra sommaren.

ha det gott. Kram Pirre

Jessica sa...

Hej,
Grattis till din vinst! De är fina de där krukorna.
Läste om er semesterturné, lät som ni haft det toppen!
Vi ska hyra husbil om ett par veckor, ska bli kul att prova. Vi har aldrig "campat" förrut. Blir en tur till Kolmården och sen till Västkusten.

Ha det så skönt i värmen,
kram
Jessica

Livingroom sa...

Hejsan!
Grattsi ännu en gång.
Det är nog så skoj när man har tur... jättefina är de ju Höganäs krukorna... skulle gärna äga ett...
Hoppas ni har det skönt, tar det lugt efter er fina resa, underbar bilder från den vi fått se. Vi har aldrig varit till Danmark men måste medge att det lockar...likaså Gotland.... men det blir nu Åland igen... bara 3 dagar kvar..
Ha det så bra,
-Lotta-

Nicole sa...

Grattis, vilken turgumma du är!
Nu hade jag äntligen -efter ett par veckors blogguppehåll-tid att kolla alla härliga bilde från er resa. Vi har -delvis-besökt samma ställen så bilderna väckte många trevliga minnen till liv!

Trevlig helg!

Kram, Nicole