måndag, april 26, 2010

Patinerad ljusstake

 
 

Det fjärde och sista föremålet i paketet jag fick av Nicole var denna ljusstake i fattigmanssilver. De två andra har jag köpt tidigare från Jysk, av alla ställen. Jag har några till också i samma stil, skulle vara fint att ställa dom alla tillsammans på en bricka.

Idag är vi hemma jag och Lillebror, samt Storasyster eftersom hon igår fick magsjukan, usch och blää! Glädjande nog så mår hon bättre redan idag och har försiktigt börjat äta lite. För tillfället tittar dom båda på en gammal dvd-film som de haft bortglömd. Nu ska jag ta och titta i mitt tyglager lite, kanske det dyker upp nån idé :)

19 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Tack för dina alltid så rara o gulliga kommentarer inne hos mig, du gör mig såå glad! Hoppas allt är bra med dig, förutom att ni fått magsjuka i familjen. Skönt att hon redan mår bättre, hoppas att ni andra klarar er nu. Vilka fina o vackra ljusstakar du visar, det är så fint att samla ihop dom på en bricka som du skriver. Ha en bra start på veckan! Vårkramar till dig! Therese

Bygatan sa...

Tusen tack för din hjälp!! Nu ska jag se om jag kan fixa till det också, är oteknisk när det gäller htlm koderna.

Skulle vara jättefint med samlade ljusstakar på en bricka:))

Ha en fin dag! Kram Lena

Louise sa...

Usch inte trevligt med illamående... Du fick ju flera jättesnygga saker av Nicole. Flera ljusstakar så där tillsammans är snyggt!

Lyckoslanten sa...

Där står de så vackert på rad alla ljusstakarna. Nu har du fyllt förrådet på godsaker med hjälp då. Nicole skulle jag gärna besöka ofta live också, Jysk är det evigheter sedan jag kollade. Tummen ner för magsjuka! Tur att det är övergående!Njut av kvällen! ♥

Hvita Hjärtat sa...

Vackra bilder - som vanligt! Vilka fina saker du har fått i paketet :o) Man kan göra fynd på de mest oväntade ställen, även vid Jysk! Hoppas Storasyster kryar på sig! (Blev det nåt skapande av tygerna förresten?)

Kram,
Jennie

Kamomilla sa...

Fina ljusstakar, jag gillar men konstigt nog har jag aldrig köpt såna själv. Vet inte varför egentligen för jag tycker verkligen om fattigmanssilver.

Magsjuka är blä, hoppas du inte drabbas!

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fina bilder! Ljusstakar samlade på en bricka blir fint!

Ha det gott, kram Marie

Livet på Vestergård sa...

Ljusstakar i fattigmanssilver gillar jag men jag har inte så många som dig.
Usch, hoppas att ni andra klarar er från maksjukan. Tur att dottern mår bättre i dag i alla fall.
Ha det bra!

Limetwig sa...

ja det skulle de verkligen passa till, alla på en bricka! Jättefina!
Usch fy med kräksjuka... Hoppas hon kryar på sig och inte smittar resten av familjen!
Ha det bäst! Åse

Moster och jag sa...

Ljusstaken i fattigmanssilver är jätte fin. De skulle säkert vara fint på en bricka.
Magsjuka... de är verkligen inte kul. Hoppas ni andra klarar er undan och att storasyster mår bra igen.
Ha en trevlig vecka. Maj-Gun!

Tigris Predikantan sa...

Magsjukan, går den än?
:)

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh hoppas att ni kryar på er snabbt.....Brrr inget kul vännen. Vilka fina saker. Så härligt med "silver". Skulle passa perfekt på en fin bricka.Idag har vi haft fantastiskt väder, 17 grader och varm vind. Kramkram Anne

Galleri MochB sa...

Hoppas ni andra klarar er! Hade Milla med mej hela dagen på jobbet igår med magknip från morgonen, men det var nog falskt alarm... Men ännu har jag inte pustat ut... Urk!
Jättefin ljusstake, och snyggt med flera i grupp!

Älskade pion sa...

Åhh,vad synd om dottern,hoppas att hon snart känner sig bättre.Fina saker du visar.Ha en riktigt skön dag. Kram ulrika

Fröken Fräken sa...

Huhu, magsjuka! Ja, då tar jag hellre min förkylning.. tur att läget förbättrats för henne. Annars är det dvd-filmer som gäller här med. Mycket Beck blir det!
Söta ljusstakar, jag har märkt att det nu har börjat bli så ljust på kvällarna att jag inte hinner tända några ljus.. men det sörjer jag inte direkt över!

VITA NYANSER sa...

Så fint! Gillar ljusstakar samlade så där, så snyggt! Hoppas ni klarar er från lilltjejens magsjuka, det smittar ju så hemskt = (. Kul att du gillade min nya header, äntligen har jag en oxå = )!

Ha det bra!
Kram L-L

Det vita dårhuset sa...

Heeej :)
Jätte snygga stakar ;)
Hoppas att ni blir bättre och trevlig kväll på er!!

Kramar Erika

Marie sa...

Vackra bilder och så fina saker du har fått!

Hoppas att dottern snart kryar på sig, inget kul med magsjuka.

Kram Marie

alegni sa...

hoppas magafarit gett med sig vid det här laget!
hon har överöst dig med härliga gåvor, nicole! jag har likadana ljusstakar som du... konstigt, eller ;)
kramis!