söndag, mars 22, 2009

Fyndet med stort F



Hej allihopa! Har ni varit ute i solen idag? Det har jag och det var så skööönt! Dottern var så rar och tvättade min bil, maken hackade och skottade bort lite is från plattbeläggningen på framsidan och jag vände ansiktet mot solen och njöt. Bra fördelning, eller hur? Nu flödar verkligen idéerna. Maken såg allt då jag stod och "scannade" omgivningen och sade snabbt: "Nej, nej, hitta nu inte på nåt nytt som ska göras!" Hehe!
När vi kom in packade vi upp gårdagens stora fynd: ett litet vitt bord med tre lådor. Det är nästan skämmigt hur billigt jag fick det... *s* På originalprislappen stod det 129 euro, sen var det nedsatt till 90... till 50... Jag fick bordet för ynka 20 euro!!! Gissa om jag är nöjd, särskilt som jag hann få tag i det sista exemplaret! Här får ni också se en ny vinkel från vardagsrummet till matplatsen. Om ni undrar över planlösningen så finns den här. Åh nej, nu fick jag lust att möblera om i vardagsrummet också, såg nämligen en så härlig bild i en tidning, där dom hade ställt sofforna snett över rummet... Kanske ska pröva? Önskar en en solig och energiladdande dag!



17 kommentarer:

Backstitch sa...

Hur kan du ha betalat så lite som 20€ för bordet???? Helt otroligt vackert är det dessutom. Grattis till ett bra köp.
Kram Moster

Kajsa sa...

Vilket fynd o härligt bord!! Grattis till det!

Fröken Fräken sa...

Åh, vilket vackert bord! Jag skulle också vara sjukt glad om jag hade kommit över det, och till det priset också. Här är det sorgligt dåligt med fynd...

Inte så mycket utevistelse här, däremot har jag passat på att vädra hela garderobens innehåll.. mycket kånkande!!

Jag känner igen mig i "scannandet" - jag får tydligen en frånvarande blick när jag får en ny idé i huvudet :-)

Lyktor och Tyg sa...

Men grattis till ett sånt kap!
Så fint det är.
Kram Kristina

klipposfia sa...

Det är alltid roligt att fynda:) men det är sällan man hittar något så fint som bordet du har hittat! det kallar jag tur:)

Eva Linnea sa...

Sannerligen ett fynd med stort F! Läckert.
Kram Eva Linnea

På min gatan i stan sa...

Va fint det var! :)

Hoppas du får en bra start på veckan!

Kram! ♥

På min gatan i stan sa...

Häftigt!!! :) Synsk? ;)

Kram igen!!

Jenny sa...

Hej Ann-Christine!

Vilket FYND du gjorde!! Bordet är jättefint:)
Ibland har man tur, hihi!

Ha en bra kommande vecka,
kram Jenny

Anonym sa...

Hejsan A-C!
Jättefint skåp du har fyndat!
Får se det i verkligheten på tisdagkväll!
Vi ses då...
Hälsn. Ljuskonsulten!

Snuttan sa...

Ohh vilket underbart fint fynd

Ha en underbar vecka
Kram
Åsa

Helena sa...

Tack gulliga du för din kommentar!
Jo, det är verkligen speciellt att befinna sig i sjukhusvärlden en längre tid... tror inte man förstår om man inte upplevt det!

Det är tur att läkarna är duktiga, men visst önskar man att ens små kärlekar skulle slippa allt detta!

Vilka helt underbara bilder och vilket FYND!!! Fantastiskt mysig blogg du har! HA en fin vecka! KRamar Helena

alegni sa...

goodness, vilket fynd du gjort! o till vilket pris sen! isku? grattis!
du fortsätter med att servera oss sååå fina bilder!

Sabina sa...

Det kan man verkligen kalla Fynd! Grattis! Jag blir lite avis för jag hittar aldrig sådana fynd. Men du är värd det, bordet är jättefint och passar fint in i ert vackra hem!
Det var skönt solväder i helgen.Vi var ute vid villan på lördag och under kaffepausen (du vet, vi jobbade :)) satt jag ute på terrassen och njöt i solen!
Ha en bra vecka!
Kram Sabina

Galleri MochB sa...

Var fyndar man med en så otrolig rabatt??? Jättesött bord!

Liljas Corner sa...

Wow, vilket fynd! Passar riktigt bra hos er!

Livet som det är sa...

Verkligen bra fyndat!!
Allting i ditt hem är såå härligt och du har så många fina ideér. Skall nog hälsa på hos dig ofta :)