onsdag, april 23, 2008

Små skönheter


Tusen Tack alla ni som är så snälla när ni kommenterar! Ni borde få varsin blomma! Jag är helt överväldigad och läser kommentarerna flera gånger! Jag ser ju att räknaren snurrar på, men det blir mer konkret när man ser att någon skrivit ett par ord. Jag blir glad även om det bara står "hej"!


Roligt att ni gillar mina foton! Ganska lustigt att jag nästan inte tänkte börja blogga pga min "ynkliga" kamera. Idag har jag varit och fotograferat i svärföräldrarnas växthus där de odlar och säljer sommarblommor. Härligt med doften av jord, grönska och fukt!

Vi önskar "moster N" med resesällskap en riktigt trevlig resa till Paris! Ser fram emot att få se fina och skojiga bilder efteråt!

Ha en solig och skön dag, alla besökare!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! :)
Oj, jag vill också hälsa på i växthuset. Doften av hundratals penseer är något av det bästa som finns! Så fort jag kommer hem från resan ska jag köpa några penseer att lägga på stengärdesgården vid tomten. Så det nu lite piggar upp bland allt skrot! :)
Hoppas vi ses snart!

Mjuka sa...

vackra bilder och nysig blogg. kommer gärna igen
kram malin

Galleri MochB sa...

Härliga bilder! Ljuvligt med pensér och violer! Och kanske de har vita pelargoner också? Borde kanske göra ett besök dit jag också...:O)

Anonym sa...

Tänkte just kolla med dej, om försäljningen har börjat.Det blir nog bara vita blommor i år igen...:0)
Kameran ska du vara helt nöjd med, super bra bilder. Ha de, så hörs eller skrivs vi.

Anonym sa...

åhhh..kan nästan känna doften från din beskrivning..av våren...härligt..
kram anna.a/dromhem.blogg.se