torsdag, april 24, 2008

Nya stormlyktan




Jag hann bara klicka iväg mitt tidigare inlägg så kom väninnan V och levererade hem min nya vackra stormlykta. Den är munblåst med "baking soda" som gör att det blir små bubblor i glaset. Jag har önskat mig lyktan länge och då den var till rejält nedsatt pris kunde jag inte låta bli. PartyLite har många fina produkter som känns lite utöver det vanliga. Jag är väldigt nöjd med det jag köpt. Tyvärr är de lite väl dyra, men man kan ju som sagt passa på när det är rea!

Idag blev lyktan fylld med sjösten i olika nyanser. En annan dag innehåller den säkert nåt annat :) Har inte bestämt mig ännu var den ska placeras, men här i allrummet verkar den trivas!

9 kommentarer:

Ulrika sa...

Hej!
Kikar in på din fina blogg!
Jag tycker åxå om Party Lite. Har haft många partyn här hemma hos oss... Nackdelen är ju att de är dyra.

Kram, Ulrika

White Season sa...

Vackra bilder och vilken fin stormlykta... Här är det underbart väder, hoppas det håller i sig även till helgen så man kan vara ute och pyssla. Kram Malin

Anonym sa...

Att Party Lite har rea visste jag inte, lyckat köp!Blir nu avis på din lykta,men får skylla mig själv, är så dålig på att ha partyn...

sabina sa...

Fin!

Galleri MochB sa...

Härlig stormlykta och havsinspirerat passar så bra för er som bor vid vattnet. Ha en skön helg!

Lena sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har! Roligt att jag hittade hit! Den är just i min smak så jag kommer säkert att titta in på nytt! Och lyktan gillar jag mycket!

H. Lena

Anonym sa...

Stormlyktan var ju ur fin som helst, jag förstår att du slog till på en gång!! :)

Ha en riktigt skön helg nu!
kramar ♥

Anonym sa...

Vatten,små lampor,snäckor,grönväxt?!?Känner jag dig rätt har du snart nått nytt i den,när den kanske flyttar till nått annat rum :) Jag väntar med spänning hur den ser ut nästa gång den dyker upp på bloggen :)
Tack för en riktig inspirationsblogg!
V.

Anonym sa...

Fin blogg du har! Jag gillar också stormlyktan från PartyLite, visst är endel produkter rätt dyra men så är de också ofta handgjorda o munblåsta...sen kan man ju lyckas få gratis produkter eller i alla fall mycket billigare då man e värdinna själv. Fast...det är ju inte alltid sagt man har tid o energi att organisera det...
Ha det gott i vårsolen! :-)