tisdag, mars 29, 2011

Kaffebjudning

 
 

Det blev lite födelsedagsfirande trots allt. Familjen var så duktig och städade huset och bakade både kaka och tårta så att mina föräldrar och svärföräldrar kunde komma på kaffe. Dottern var i sån spänning tills vi skulle smaka på tårtan, den första hon gjort :) Här syns några av mina gåvor: rosbuketten och linneduken på bordet, samt smycket med ett hjärta. Det hade Storebror själv tillverkat av sten - sågat och slipat - på lägerskolan som han kom hem ifrån på min födelsedag. Jag fick också en årsprenumeration på en trädgårdstidning och annat som ni får se senare.

Igår fick vi med posten kontraktet till stugan vi ska hyra i sommar - på GOTLAND!!

16 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

GRATTIS till födelsedagen och semester på Gotland!
Härliga isfoton från "nordpolen" jag skulle velat åk ut dit!
Ha en fin dag!

Nette Cecilia sa...

Grattis till ny årsring o vad härligt semester på Gotland ,jag skriver på underlig tid idag pga sängläge med hosta o feber ,kram Nette

Puumuli sa...

Grattis! Så härliga presenter du har fått! Det skulle vara font att semestra på Gotland som jag aldrig har besökt.

Ha en fin tisdag!

Kram
Sari från Puumuli

Livingroom sa...

Kul med Gotland. Har läge velat åka dit men det har varit så krångligt att beställa via Viking. Hur har ni fixat er stuga +resa...?

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar!
Och det smycket måste väl bara vara bland det mest värdefulla du har!
Jag hade gärna velat få en så fin bukett jag också.
Agneta kram

Skogsdoft & havsbris sa...

Grattis! Låter som om det blev ett riktigt fint kalas! Smycket som sonen gjort själv var jättefint.
Vad härligt det låter med Gotland! Dit vill jag också åka någon gång! :)
Ha det så bra!
Kram

Galleri MochB sa...

Vilken snäll familj du har! Men mamma kan nog behöva bli ompysslad också ibland :O) Och vilket jättefint smycke du fick. Sånt värmer!

Livet på Vestergård sa...

Så skönt att övriga familjen tog över och ställde till med kalas för dig.Det kanske t.o.m bara var roligt för dem att få ha ansvaret :)
Snyggt hjärta sonen gjort.
Låter så roligt med stuga på Gotland!

Liljas Corner sa...

Jeii! :)
Va fint halsband du fick!

Gugis Pärlor sa...

Duktiga och hjälpsamma i din familj! Visst ska det va kalas när man fyller år! Härligt med Gotlandsresa! Vi har inte ännu bestämt vart det bär iväg i sommar ;O)

Kram Gugi

Lyckoslanten sa...

Den bjudningen och de presenterna var du värd! Så trevligt det där med Gotland. Även du kommer att bli hänförd! ♥

Så Vitt Jag Vet sa...

Hjärtat är för sött... Värdefullt !
Ja Gottland skulle jag oxå gärna besöka....
Kraam
Sanne

Kamomilla sa...

Åh..ska ni fira sommar på Gotland? Underbart!!

Älskade pion sa...

Grattis i efterskott.Verkar som att din födelsedag har varit riktigt lyckad.Åhhhh,jag vill också åka till Gotland med familjen,helt underbart ställe.ha en fin dag.Kram Ulrika

Louise sa...

Härligt med Gotland...och smycket...och Kaffebjudning...och blommor...och födelsedag ;)

Nicole sa...

Grattis på födelsedagen...lite i efterskott! Så charmigt smycke du har fått!

Låter underbart med att hyra stuga på Gotland!! Det är ca 10 år sedan jag var till Gotland, skulle bra kunna tänka mig ett besök igen...

Kram, Nicole