tisdag, april 07, 2009

*Host host*

Bild lånad från nätet

Här i sängen på bilden kunde jag gott tillbringa dagen... Blev för mig att åka hem tidigare från jobbet igår då jag hostade så det skrällde och fick feber. Är det inte märkligt - när man är sjuk så ser man ännu mer än vanligt saker som behöver göras här hemma!?! Något annat märkligt: varför har marken ett tunnt vitt täcke över sig?? Ni anar mitt humör just nu, eller...?

Nåja, jag och Lillebror får väl ta dagen som den kommer och försöka vila, åtminstone lite. Jag har ju också bra med tid att fundera över vad det ska bjudas på till påsken och planera inköpslistan ;)

7 kommentarer:

Liljas Corner sa...

Den där tapeten vill jag ha!! Jag har sökt efter en tapet med fröställningar, men ofta brukar dom se för röriga ut för min smak. Denna var snygg!

Det är nog bara att vila nu så du blir frisk till påsken. Spännande att se vad du bjuder på sen ;)

alegni sa...

vill du planera min inköpslista också? jag försöker klämma fram idéer ur min hjärna, men med dålig framgång...
krya på dig!

Unknown sa...

Vilket ljuvligt. Du får lägga dig i din säng, blunda och fantisera att sovrummet på bilden är ditt.

Här hos oss är snön så gott som borta nu och våren börjar göra anspråk. Borde hinna klippa lite buskar ännu innan de blir vår på riktigt.

Kramis,

Rummet för välbefinnande sa...

Tack snälla du för hälsningen inne hos mig. Ja, jag har jobbat hårt sista tiden så känns det bara helt underbart....
Lite bloggtid får jag till också...
Också får jag njuta lite av alla vårtecken som visar sig ute...
Ja, det är bra, eller hur?
Lite krya-på-dig hälsningar skickar jag också önskar jag dig en härlig påsk!
Kram Mia

Galleri MochB sa...

Kanske du borde krypa ner i den där vitaminburken också...;O) Jag hostar inte så mycket men huvudet är fullt av någon annan slemmig sörja. Krya på dej! Härlig bild, blått, vitt och fräscht!

Kajsa sa...

Krya på dej! Påskägg brukar hjälpa... Du får nog ge närmare info om hur vi är släkt, jag har så dålig koll på detdär:) Ha en skön påsk!

Sabina sa...

Oj, vad tråkigt att bli sjuk just inför påsken. Men har du tur är du kry tills dess! Så det är nog bäst att du hålls i sängen och struntar i att se på allt detdär som måste göras (men jag vet precis hur du menar)
Krya på dig!
Kram sabina