tisdag, september 16, 2008

Marthas kök


Jag är slö och datorn likaså... Därför visar jag idag några bilder från Martha Stewarts kök (hon har säkert flera... :P). Snygga detaljer, som krukor, skålar och klockor och förstås pallarna vid köksön. Vackert rustikt klinkergolv. Massor med förvaring och inte så dumt med en riktig kaffestation... Fast, vem av oss skulle väl behöva så många äggkoppar...?
Idag kommer en väninna hem till oss på fika och så ska hon fixa till Lillebrors frisyr, för barnen ska nämligen på syskonfotografering i kväll. Bäst att gå och stryka finskjortorna nu!

12 kommentarer:

Sjöboden sa...

Åh, håller med. Vilket kök och vilka detaljer!
Lycka till med fotograferingen :-)

kramelikram

Eva Linnea sa...

"Kaffe & te-hörnan" ska jag kalla den del av köket till vänster. Hörnan till höger heter redan "Müsli-hörnan". Jag visar bilder alldeles strax. Kram EL

Nicole sa...

Underbart kök och hon har minsann inte snålat då hon köpt porslin!
Hoppas fotograferingen går bra. Tror inte att jag vågar mig på något syskonfotografi, men ett 1-årskort är ju aktuellt. Hittar bara inga kläder åt lillebror. Var till Vasa idag, men huj va tråkiga kläder! Gjorde en riktig dundertabbe också, ska skriva om den i nästa inlägg =).

Lyktor och Tyg sa...

Jättefint kök, men lite för mycket koppar! Kanske skull man ha ett cafe där? Nu åker jag till Helsingfors!
Kram Kristina

♥ Fyra årstider sa...

Härliga kökbsbilder, ibland kan man väl få vara lite lat...
Kram Lotta

Ellas Inspiration sa...

Åh så härligt kök! Färgen påminner om ett underbart vitrinskåp jag såg i USA. Det hade den nougatfärgen på utsidan och var vitt inne och lite slitet...

Önskar att jag hade haft en container att fylla!

Kram Karin

Galleri MochB sa...

Drömköket nummer 1!!! Har ju alltid önskat mej en sån dörr ut på gården från köket. Jag fick ingen men du har ju en...:O)

svartataket sa...

Fint kök!!

Flickan på landet sa...

Vackra bilder du visar!
Ja det är tur att våra sofföverdrag går att tvätta för här bor gottegrisarna minsann :-)
Marint är också fint!!

Anonym sa...

Tack för kommentaren. Jo det är nog roligt nu att planera eget och det finns många tankar som snurrar i huvudet. Angående köksön har vi faktiskt också planerat :)

Anonym sa...

Alltså jag menade ju att vi också planerat att det skulle vara trevligt med en köksö. Lite underlig formulering där före :)

Mjuka sa...

Suck, ett sådant kök vill man ju ha!!
Kramar M